Fitness

Fitnesspigens mini TEST

Hvor tit tester du din form?

Tit og ofte træner vi bare det samme, med samme intensitet og REPS. Vi synes du skulle tage Fitnesspigens mini test, skriv dine resultater ned i din telefon med dato. De næste 5 uger kommer jeg med inspiration til øvelser og program der gør dig stærkere i nedenstående øvelser. Så tager du testen igen om 5 uger.

Her er dine 5 test øvelser, udfør så mange gentagelser du kan på 2 minutter, ingen halve løsninger, vigtigt du udføre øvelserne med kontrol og fuld bevægelse. Efter hver øvelse holder du en velfortjent pause på 2 minutter. Husk altid at varme kroppen op, lav evt. testen efter din næste løbetur.

Giv den MAX gas og se hvor mange gentagelser du kan nå 💪

Klar – parat – start 😀

1) 2min Burpees

– 2min pause

2) 2min Sit Ups

– 2min pause

3) 2min Push Ups

 2min pause

4) 2min Squat

– 2min pause 

5) 2min Tricep Dips

Jubiiii du er færdig 👏😅

Husk at gem dine resultater til næste gang, så du kan se dine forbedringer.

Keep it up 💪

Skriv et svar

Udfyld dine oplysninger nedenfor eller klik på et ikon for at logge ind:

WordPress.com Logo

Du kommenterer med din WordPress.com konto. Log Out /  Skift )

Google+ photo

Du kommenterer med din Google+ konto. Log Out /  Skift )

Twitter picture

Du kommenterer med din Twitter konto. Log Out /  Skift )

Facebook photo

Du kommenterer med din Facebook konto. Log Out /  Skift )

w

Connecting to %s